Innebandy snart

(Nynäs Havsbad var helt underbart skönt - skriver med om det i nästa inlägg och då får ni se bilder också)

Hemkomna från Nynäshamn var jag döhungrig och satte i mig en proteinshake från Gymvaruhuset och två avokadosmörgåsar. Proteinshaken är bara så god. Jag har fått äran att smaka deras nya smak - blåbär. Den smakar så gott. Det känns som att man äter smält blåbärsglass :) Mmm..!!! Är ni ute efter en proteinshake tycker jag absolut att ni ska testa den här.


Japp! Tummen upp var det här.

Vi kommer spela 19.30-21.00 men redan kl 19.00 kommer pappa och öppnar till hallen. Kännde mig grymt trött efter SPA´t på Nynäs Havsbad men efter att ha fått i mig energi känner jag mig betydligt piggare måste jag säga. Ska bli riktigt kul. Vi är väl 8-9st som kommer tror jag.

Men som sagt. Uppdatering om Nynäs Havsbad kommer. Tog en massa bilder såklart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0