VINST!

Vi kom hem med en vinst igår. Den bärgades hela vägen från Västerås! Det var ett laddat gäng som kom till Västerås. Man kände hur roligt att känner att det är nu när matcherna drar igång. Vi spelade riktigt bra matchen igenom. Det som är riktigt glädjande är försvars- och målvaktsspel. Framåt har vi under många säsonger aldrig haft svårt att göra mål. Det är snarare bakåt vi falerat. Därför kändes matchen igår extremt bra.
Kom inte ihåg slutresultatet. Illa. Men vinst blev det och skönt som bara den!

Här skriver Västerås tidning väldigt kort om matchen.

Kom hem väldigt sent i natt. Men tack vare Jocke blev det inte senare i säng än 00.00. Jocke skjutsade mig hela vägen till dörren och jag inte säga hur tacksam jag är!! 6h sömn blev det, inte mer, men ikväll tar vi nya tag ute i Nacka Bollhall. 17.00 är det träning.

Dagens special blir "åka Sjövägen". Det går nämigen en båt från Nacka strand till Lidingö. Den tar bara några minuter och detta kommer jag och AC försöka oss på ikväll efter träningen. 19.00 slutar träningen och 19.15 avgår båten. Ska försöka ta bilder :) Hihi!



Inte ofta man slutar 19 och redan är hemma innan 19.30. Tyvärr går båten ganska sällan, så det är inte ofta vi kommer kunna ta den på vardagarna. Men känns kul att ha testat och att man vet att den finns :)
Från Dalenum, där båten stannar, är det sedan bara 5min promenad hem. Perfekt!!!

Nu får daagen rulla på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0