Toppen lördag!

Gårdagskvällen var så bra!! Det ända som kunde ha varit bättre var min förkylning :/ På förmiddagen startade jag och AC med ett lättare gym innan vi blev upphämtade av Mats för vidare transport till Kräftriket. Vädret kunde ju inte vara bättre och det märktes att det var många som hade samma tankar som oss. Det var riktigt lång kö och många kajaker i vattnet. Men det var absolut inga problem att få kajak. Det är en anledning till att det är så bra att hyra kajaker vid Brunnsviken. Det finns alltid kajaker. Man behöver aldrig förboka!


Jag och Mats på vattnet...

Det var väldigt bra förhållanden. Förra gången Mats och jag var ute paddlade vi omkring i vikarna men den här gången bestämde vi oss för att paddla mot Bockholmen. Det blev lite längre sträcka, men roligt att byta rutt.

Vi tog iland vid Stocksund för lite mackor och fika. Väldigt härligt.




AC visar upp sina karatekonster

På hemvägen gjorde dessutom jag och AC ett stopp vid Gunillas kolonilott. Hon bor verkligen så mysigt där. Åh vad mysigt det var! Gunilla har i veckan köpt en ny whippetvalp. Så underbart söt. Så AC och jag hade inhandlat liten leksak samt lite godis som vi gav. En överraskning vi fick var dock att hennes son också hade köpt en valp. Man döööör vad söta de var! Eller vad säger ni om bilderna?





Vill ha vill ha vill ha!

Tyvärr kunde vi inte stanna på fika när Gunilla bjöd oss :/ Vi var tvugna att tänka på hemfärd.

När vi kom tillbaka till Brunnsviken hade vi varit ute i nästan 4h. Självklart hade vi inte paddlat effektivt hela tiden. Men 2h paddling alla gånger, om inte mer. Väldigt bra träning var det iallafall!!

Mats avslutade med att bada. Något jag och AC avstod :)



Kvällen spenderades på Fågelvägen hos bästa Malin och Nina! Tema Kräftfest och det kan bara bli bra när ett härligt gäng samlas och äter gott :) Här kommer några riktigt dåliga bilder. Tyvärr verkade det som att min kamera inte ville samarbeta:








Det blev en kväll med mycket skratt och prat.

Runt midnatt fick vi skjuts hem av Blanka! Tack snälla! :)

Idag är det nya tag som gäller!!!


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

sv: Det gör ingenting :)

2011-08-28 @ 21:14:36
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0