Morgonrunda

Det blev ganska sent igår på tjejmiddagen. :) Därför blev det en behövlig sovmorgon i morse. 9.30 vaknade jag. Tror jag behövde alla timmarna. Var riktigt trött efter handbollen och löpningen igår. :p Kroppen har ju legat i dvala sedan i söndags. Ah! Kroppen är verkligen som en maskin. Osmörjd vilket gjorde att jag kände mig riktigt tung igår. För att komma igång till måndagens seriepremiär tog jag en morgonrunda i morse 10.30. Jag snörade på mig dojjorna och drog iväg. Shit vad tungt det kändes. Men jag körde på och sprang en runda på ca 35-40 min. Jag brukar inte vilja springa innan frukosten men gjorde det idag vilket resulterade i en riktig brakfrukost. Var riktigt hungrig efter löpningen. :)



Snart ska jag och Mats bege oss till Tyresö för att spela deras 9-hålsbana, frisbeegolf.
Var ett tag sedan jag köörde så det ska bli spännande. 9 hål är nog ganska lagom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0