Lördag

Tack, ni få, som skickade kommentar angående vilka mina läsare är :) Ni är såå välkomna att fortsätta läsa, såklart! Tyvärr verkar inte alla ha svarat då antalet läsare absolut överskred 4 st ;) Men jag är glad över er som kommenterade :) Kram på er


Idag är det lördag. Hade en väldigt mysig fredagskväll hemma hos mamma och pappa. Mamma hade gjort det jättefint inför kräftskivan och det så makade så gott. God mat och gott sällskap kan verkligen göra underverk. Vi såg Idol vid 20.00. Tycker egentligen att utgallringen är det roligaste. När fredagsuppträdandena drar igång känns det mindre kul, men lik förbannat sitter man där varje fredag :p

Mats och jag tog en kvällsrunda med Ebba. Hon trånade efter promenad och vem kan motstå hennes söta ögon?




Jag ska strax bege mig ner till Lidingöbanan för att åka iväg till träningen. 10.30-12.00 har vi handbollsträning, och vid 14.00 springer Mats Kistaloppet. Jag ska vara där och ta emot honom :) Kvällen är en så länge blank. Får se vad vi orkar ta oss för! En hemmakväll med god middag är ju aldrig fel :)

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0