Dags att hålla ut lite...

Igår var det en extremt intensiv dag på jobbet. Det slutade med att jag kom riktigt sliten till träningen. Tur var väl att det "bara" var 90 min handboll. Jag kämpande verkligen med att hålla skärpan uppe. Pihlen (fd. mv-tränare i vårt lag) satt på läktaren och såg därifrån hur min trötthet lyste igenom. Inge vidare va? :) :p

Efter snabb dusch var det färd hemåt. Hade turligt nog tagit fram en matlåda som fick bli middag. Ibland är det sååå skönt att slippa ställa sig och laga mat när man kommer hem.

Så fort jag la mig i soffan höll jag på att somna :/ Men jag och Mats tittade dryga timmen på "Chinatown" innan det var dags att krama kudden. Det är visst en av världens bästa filmer där Jack Nicholson har huvudrollen.

Har inte så mycket mer att berätta för er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0