Skuruavslutning

Planeringsdag med jobbet har gjort att jag inte kunnat uppdatera något idag, men här kommer det som hänt. Planeringsdagen på jobbet var bra. Skönt att bybta lite miljö. Slutade 16 och for som ett skott till Nacka och Nackabollhall. Fick som tur var skjuts av en från jobbet och entrade hallen 16.45. 17.00 sprang jag och AC Nyckelvikens runda. Enormt härligt väder!  Jag bara njuuuter. Som jag har längtat efter att få springa, och längre än fjuttiga 12 min. *glad glad glad*

18.00 var delar av vårt lag samlat för att dela ut priser till yngre lag. Kändes bra att vara där. :)

Avslutningens höjdpunkt!!

ÅRETS SUPPORTER!

Ingela Wallin!!!



Utan Ingela hade läktaren varit tyst som i graven. En otroligt engagerad supprter som ger av hela sitt hjärta. Dessa människor växer inte på träd och därför känns det enormt bra att det uppmärksammas!

Tack även till Mange med flera som gjort ett grymt bra jobb med hela avslutningen!

Vad skulle man göra utan alla dessa eldsjälar??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0