Kommisarie Späck

Igår gick jag och Mats på förhandsvisningen av Kommisarie Späck. Filmen började 21.00 och var cirka 1h 30 min lång. Vi kom 10 min innan 21 och fick sitta på andra raden. Som tur var såg vien svensk film utan text,annars hade det blivit som att se tennismatch :) Mats, stackarn, lyckades hamna bakom en kille som stank svett. Blä. Jag adapterade mig,men Mats mådde typ illa hela filmen :p



Filmen då?
Jag ska erkänna att filmen egentligen var ganska barnslig.Men det var lite det som var roligt också. Jag kom på mig själv att sitta och le. Haha! Jag skulle nog ge filmen 3-. Handlingen var ju allt annat än bra, men själva parodin på Beck och Irene Huss var rolig. Stort skratt åt Per Morberg som spelar chef :) Hahaah!


Klockren!

Kanske inget jag skulle rekommendera er att se på bio. Men kanske kul att hyra en och titta på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0