Öland - here we come!

Så är det äntligen dags att åka ner till Öland på semester. I morse ställde jag klockan på 7 för att vara på gymmet kl 8. Körde det tunga gympasset själv. Riktigt tungt. Får än så länge inte gå upp till de riktigt tunga vikterna på benen men sakta och säkert letar jag mig upp :)

Klockan 10 är det planerat att vi ska åka hemifrån. Mats ska styra karossen mot Öland och Köpingsvik. samtidigt startar mamma och pappa sin kaross :) Påvägen hämtar vi upp AC och Arto. Sedan är det tänkt att vi ska äta gemensamt i Söderköping. Mats har redan bestämt att vi ska äta Söderköpings berömda glass :D Mums.


Hehe! En bild som vi tog på pendeltåget. Mats mumsar after eight karamell och jag lipar så vackert ;)

Nu ska vi plocka ihop det sista innan det är dags att bege sig.

Kommentarer
Postat av: Caroline Malmqvist

Nämen fy va orättvist, ja vill också ha den berömda Söderköpingsglassen från Smultronstället....var 100 år sedan jag åt d....måste verkligen ta mig dit snart!

Ha nu en riktigt skön sem på Öland.

Kram

2010-06-24 @ 17:51:39
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0