Fredaaaaag!

Arbetsveckan är snart avklarad.  En, förhoppningsvis, trevlig och händelserik helg öppnar sig. Härligt. Betydligt kallare idag. Riktigt kyligt. Men jag klagar inte. Tropisk medelhavstemperatur är inte ALLTID så underbar som man kanske tror. Det är egentligen mest när man är ledig som det är tacksamt :)

Efter jobbet har AC bestämt att vi ska mötas upp vid Östermalmstorg. Vi ska besöka SOLO och jag ska få en namnsdagspresent :) Vad snällt!! Det är Emma-dagen idag. Tidigare i veckan var det Margareta-dagen: även det min namnsdag :) Spännande att se vad syster yster hittat på :)

Efter detta ska vi ha fredagsmys hemma hos päronen. Var uppe hos de en snabbis igår kväll. Pussade lite extra på Ebba och Gonzo :) Jag tror Gonzo gillade skarpt att återse sin bamse-stora bur. :)

Träningledigt idag också vilket känns underbart. Pyramidintervaller och hoppstyrka tar dagen efter ska jag säga :)
Dags att göra nytta!


Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Mattor är bästatse, tycker Stella :P

Grattis på namnsdagen.

Jag har tyckt det varit helg varje dag denna vecka för M har semester =P Hihi!

2010-07-23 @ 08:33:56
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0