Hemmareportage i Nacka Bollhall

Efter aktuell information från syster yster har herrarna i går kväll (?) tagit sig in i vårat omklädningsrum och saboterat. Inte nog med det materiella, även grodan Skurik har hamnat i en jobbig situation. Han bakbands och lämnade åt sitt öde. Tragiskt ;) Bildbevis följer nedan:

Nu väntar hämnd och en utredning om vilka bovarna är :)



Skurik. Ser nir ädslan i de stackars ögonen =:::( Är det inte hemskt?


Med plastfolie hade de gjort så att man inte kunde komma in i duschrummet. Hehe.

Som jag skrev kommer det innebära HÄMND med stora bokstäver. Garanterat.

Det skär och svider i mitt SKURU hjärta...


Kommentarer
Postat av: marita blücher

Hej Emma,

Tusen tack för din nyårshälsning hos mig - jag önskar dig detsamma.

Kram/Marita

2010-01-02 @ 19:29:26
URL: http://marita-amouseinahouse.blogspot.com/
Postat av: Anette

Hej!

Sturehofskrukorna du frågade om får tyvärr ej säljas över nätet. Två butiker som jag vet har dem i sina butiker är www.uthuset.com i Gävle och www.juliasvitadrommar.se i Nynäshamn. Hoppas någon av dem är i närheten av dig. Kram, Anette

2010-01-03 @ 10:33:26
URL: http://www.etthusivitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0