Sent tåg och film

Nu sitter vi på X2000. Vi är glada att vi över huvudtaget har kommit iväg. AC och jag höll på att missa X2000 då Lidingöbanan blev inställd. Som tur var satte de in ett x-tra tåg. Phu. Vi kom till T-centralen klockan 8, 10 min innan tåget gick. Nu är vi nästan 40 min försenade på det här tåget. Jag hoppas verkligen inte vi blir för sena till matchen. Vi har redan knappt med tid.

AC och jag ska snart titta på "Sommaren med Göran". Jag har hört både positivt och negativt om den. Men eftersom jag tycker om den typen av film kommer den säkert vara jättebra. :)



Vi hoppas på vinst ikväll!!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra -gravid vecka 32

Heja heja heja!

La upp massa nya bilder idag :) + att vår vagn kom idag. (eller i onsdags, men vi hämtade den idag). Kram

2010-02-20 @ 17:45:38
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0