Förlust igen

Nu sitter vi på bussen igen. Jag känner mig trött och tom. Vi fick inte med oss några poäng från Uddevalla. Det har gått grus i vårt spel och det mesta. Men det här ska vi ändra på. Just nu är det väldigt tungt för alla i laget. Men har det gått neråt måste det snart vända och gå uppåt. Så är det. Vi har bestämt oss! Snart stundar slutspelet och då ska vi f-n visa att vi kan. När vi har spelat grymt försvar och anfall har vi verkligen visat att vi kan mäta oss med lag som Skövde och Sävehof.

Här kommer iallafall några bilder som piggar upp!
Vårt lag är bäst iallafall för det finns otroligt många roliga och bra personligheter!


Två chipsgalningar i Anna och AC!


Bodil och Karin plockar smågodis :)

Nu ska jag kolla runt på nätet ytterligare innan jag sätter på en ny film. Såg filmen "Vägen" på vägen ner och måste säga att det var en otroligt deprimerad film. Recension kommer kanske senare.


Kommentarer
Postat av: Veronique

Vilken fin blogg du har! Ta gärna en titt på min med, om du har tid :)

2010-02-28 @ 01:02:43
URL: http://www.improveme.se/veronique
Postat av: Alexandra -gravid vecka 33

attans. Men jag ska ringa bm imgn o höra.

Synd med förlusten :( Kram

2010-02-28 @ 11:23:47
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0