Äntligen fredag!

Jag ♥ Fredagar! (Vem gör inte det?)
Det är verkligen lätt att gå till jobbet en fredagsmorgon. Dessutom lägger jag alltid in en träningsledig dag på fredagen, vilket innebär att man har kvällen helt fri. Härligt. Direkt efter jobbet ska jag uträtta lite ärenden. Ska bland annat fylla på blomförådet hemma. Köpte en orchideé på ICA igår efter träningen. Jätte fin och till det briljanta priset av 79:-. Jag hoppas verkligen inte priset har med kvalité att göra. Jag har en förmåga att vattna ihjäl min orchideér. Så fort blommorna börjar krokna lite vattnar jag på som sjutton och det är ju förödande för en orchidé. En orchidé ska bara vattnas en gång i veckan med väldigt lite vatten.



Kvällen kommer tillbringas med famljen. Perfekt för en fredagskväll när vi dessutom har videoanalys innan lördagsträningen. Vi ska analysera vår kommande motståndare Spårvägen. 9.45 ska vi vara i Nacka Bollhall. Väldigt givande att analysera motståndare på video. Perfekt perfekt.

Nu ska jag göra nytta!!!


Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

orkidéer är mina favoritblommor, men jag är SÄMST på att få dem att överleva. vet inte vad jag gör för fel.... har googlat och gjort alltmöjligt för att läsa om de bästa sätten att få dem att överleva, och har nog testat de mesta. men de dör ändå.

haha!



sv: tack så mycket! jag säljer några originalillustrationer ur shopen, och gör även specialbeställningar (finns länk under kategorier inne hos mig) men illustrationerna levereras inte med ram, det är så svårt att veta vad olika personer gillar så därför får man fixa ram själv! :-)

2010-02-05 @ 11:45:39
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0