Härliga lördag!

Godmorgon godmorgon!
Pigg som en mört idag. Efter gårdagens innebandy i Blåsut slocknade jag och Mats i soffan vid 21.30. Poff så sov vi som stockar. Haaha! Var så slut i kroppen. Så vaknade jag kl 8 i morse och kände mig riktigt utvilad. Igår kom dessutom ett glädjande sms från Anna om att hon hade bil och åker från ön idag :) Så 9.30 ska vi rulla från ön till Nacka. 10.30 har vi träning. :)



Efter träningen ska jag sörsöka åka raka vägen hem. Kanske gör en avstickare för att handla julklappar till Ebba och Gonzo. :) Men 14.10 börjar sändningarna inför Sveriges semifinal match mot Rumänien. Fy vad kul det ska vara att kolla på den matchen. Heja Sverige!!!!!

Nä, dags att göra sig iordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0