Så var det söndag igen.

Vilodag för endel, men inte för mig. Väcktes både igår och idag av att AC ringde. Suck. Har med andra ord inte fått sova ut ordentligt den här helgen heller. Grr.

Har gjort en beställning via pappa på fönsterbänkar (så heter det väl?) Han och AC ska nämligen till Arninge. Själv tänkte jag ta tag i lite städning, tvättning och dammsugning. Ni vet sådant där som är jätte kul och inspirerande.

Vid 14-tiden tänkte jag och AC åka iväg till Nacka. Vid 17 ska vi nämligen dela ut matchenslirarepris samt medaljer till flickor 97. (Stockholm cup) Och eftersom vi har ett tungt gympass kvar denna veckan var tanken att köra det vid 15-16. Härligt härligt.


AC och allas underbara Ebba. Är hon inte fin så säg.

Antar att jag måste lämna datorn nu och dammsuga eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0