Nya skor - tack!

Ingen uppdatering igår. Men nu kan jag berätta om gårdagen. Träningen var en pina såklart, och då syftar jag till löpningen. Jag,Ac och Gippe sprang intervallerna tillsammans och det suger verkligen i kroppen. Blev väldigt glad när jag såg att mina nya löparskor kommit :) När jag sprang intervallerna kändes det nämligen som att springa med mockasiner. (Inget ont om mockasiner - blink).  


Mina fiiina löparskor - rosa!

Handbollspasset var också ganska slitigt. Endel fys både i måndagens och gårdagens pass. Men det kan vi ha! På söndag möter vi Eslöv och då ska vi tamme 17 vara på hugget. Grr.

Ikväll kommer Aftonbladet till träningen för att göra ett reportage om alla tvillingar :) 5:e gången gillt. Jag tror vi börjar få kläm på vad vi ska svara på frågorna "Hur känns det att ha så många tvillingar i laget?" eller "Vad finns det för fördelar med att spela med sin tvilling?" Haha! På söndag kommer det förresten vara et tvillingpar extra på banan. Eslöv har nämligen tvillingarna Maria och Anna Olsson. Crazy :)

Tviiiii---ling...

 


Kommentarer
Postat av: C

Snygga skor!!!

Min favvo färg!



Håller på att göra ett roa rum hemma, men har fått en del komentarer ang de- man kan ju inte ha en rosa vägg i ett rum.... Men d skiter jag i- nu är den iaf snart klar :-)



Go for Pink color!!!!



//C

2009-11-18 @ 14:27:58
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0