Lördagens innebandy

Lördagen och hela helgen har verkligen varit kanon. Började lördagen med att åka iväg till IKEA för lite shopping. En snabbis in på Björn Borg blev det också.

Klockan 15 var det innebandy som gällde. Vi hade dragit ihop ett gäng på 10 personer och bokat en hall på Lidingö i 2h. Vi delade upp oss i två lag och körde 4 personer per lag, med en avbytare. Hur kul som helst. Pappa hade fixat klubbor till mig och AC. Kan säg att mitt lag vann bäst av tre matcher. Känns inte sådär jätte fel *blink*


Mats,Ulrika,Maria,AC och Ante. Bra lag :)


David,Lollo,Camilla,Per och mina ben :) Bästa laget :)

Det var väldigt jämna lag. Men till slut drog vi det längsta stråetäven om Mats ville köra sista målet vinner. Men icke. We are the best. :)


Jag och AC värmer bänkarna :)

Efter dusch blev det pizza ala Bodal. Hur gott som helst. Vi var hemma hos AC hela kvällen och tittade på två filmer. Bla en skräckis "REC" och en annan mycket bra film "Knowing". Gillade den andra filmen mest även om jag var nära att somna många gånger :)

För övrigt avslutade jag och AC kvällen med lite tango:



Ett,två,tre....

Söndagen då?
Hade ett gympass tillsammans med Natti,Linnea och Ac klockan 12 vid Zinkendamm. Marius (vår fystränare) ska vara med ett pass för att se hur alla gör gymövningarna. Det tog dryga 90 min att köra och kändes riktigt bra. Bra att få diskutera och fråga om olika övningar om man missat det tidigare. Perfekt.

Söndagskvällen blir lugn - TV helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0