Lördag

Solen skiner och det är riktigt skönt ute. Vaknade åter av att jag tagit av mig mina sovglasögon i sömnen. Som tur var verkar ögonen vara som de ska. Men jag blev lite nervös ett tag.

Idag kommer det bli en lång dag. Har en 5-kamp inplanerad ikväll tillsammans med C och L. Ska besöka mormor och morfar och hinna med ett gympass innan det. Men eftersom klockan bara är 8.45 ska det nog hinnas med. Måste försöka ta vara på det underbara vädret också. Få lite sol på näsan.


Världens raraste Ebba ♥
Hon är på landet nu med mamma och pappa. Hon har det sååå bra. Hon älskar att vara på landet. Det blir alltid så glädjeskutt direkt när hon kommer upp.

Nu ska jag göra mig iordning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0