Vinnare utsedda

Idag är det dags att plocka ut vinnarna på min bloggtävling tillsammans med Klockargårdens.
De var Helena på Klockargårdens som plockade ut vinnaren till Goodiebagen värde 500kr.
Hon valde Cecilias motivering:

Jag vill gärna vara med och tävla om Klockargårdens härliga goodiebag! Jag ger en kort motivering om varje produkt..

"Hundschampootvål" - innehåller insektsavstötande eteriska oljorna vilket är perfekt nu när vovven kan vara ute mycket längre och springa fritt.
Salvestift - hade varit intressant att se om de kan hjälpa min sambos mamma som lider av psoriasis.
"Solgudsskrubb" - är jag i stort behov utav eftersom jag slängde mina peelingvantar för ett tag sedan.
Äppeltvål - min favoritdoft!
Tvålfat i sten - vi flyttande in i vårt hus för 2 år sedan men har fortfarande inget tvålfat..
Doftljus - "Rent&Fräscht!" till vårt vita vardagsrum och "Skogsväg" till vårt sovrum som går i brunt och bordeux..

Kram!

Tyvärr har inte Cecilia lämnat varken mail eller bloggadress. Därför vill jag efterlysa henne här. Läser du detta så skriv ett inlägg här. Vore trist om du inte kunde få din vinst :(

Något som är roligare var att Helene valde att plocka ut ännu en vinnare. Hon plockade ut Ulrika som fick en bonusvinst i form av ett salvestift, ringblomsolja och en lanolintvål. Grattis Ulrika.

Nu hoppas jag bara att vi kan försöka få tag i Cecilia.

Vill också passa på att tacka Helene och Klockargårdens för den här tävlingen. Det har verkligen varit kul att få hålla i en så stor tävling med fina vinster! TACK!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Här är jag!!

Åh, vad glad jag blir - tusen TACK Helena och Emma! Otroligt tanklöst av mig att inte lämna e-mailadressen ([email protected]), men jag läser såklart fortfarande bloggen. :) KRAM!

2009-03-08 @ 20:43:45
Postat av: ulrika

JIPPI ;) Åhh, vad jätte roligt. Tusen och åter tusen Tack

2009-03-09 @ 10:16:54
URL: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0