Jag ska få buzza

Nu är jag mätt. Riktigt mätt. Har intagit mammas goda köttfärspaj. Hur gott som helst. Var riktigt hungrig efter gympasset direkt efter jobbet. Nu skulle jag behöve 60 min massage. Min kropp är riktigt mör nu.

Ikväll blir det bara slö framför TV´n. Jag behöver verkligen det.

Fick ett glädjande mail. Jag ska få vara med i Buzzador-kampanjen Orangina. En läsk med riktig fruktjuice i. Yummi. Ska bjuda hem vännerna samt ta med till jobbet. Man ska ju sprida budskapet till så många som möjligt.
Tänkte dessutom göra lite inlägg här där jag utvärderar läsken. Bilder kommer såklart.


Är fortfarande besvikna på er. Många läsare idag, men bara tre stycken som kommenterat att de skrivit på för djuren. Illa. Mycket illa. Kan jag inte begära mer? Nä, skärpning.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad kul att du får prova drickan :)



Jag som hade tänkt jag skulle skriva på men det inlägget är borta från din blogg :S

2009-06-09 @ 12:02:44
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jag fick också komma med i kampanjen. Hurra för oss.

2009-06-11 @ 22:03:45
URL: http://www.bloggjakt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0