Bye - bye

Hela natten har det ösregnat och hela dagen kommer det fortsätta. Jag är glad att det är vila från träning idag. När jag ligger här i sängen och blickar ut känns det som att vi glidit in i september månad. Det är okej om dessa dagar kommer ibland, men att regna bort en hel vecka känns inte speciellt kul.

Vad kan man göra idag?
Jag ligger i sängen och är glad att jag har en dator med mobilt bredband.
Jag är också glad att jag har endel filmer på datorn. Kanske korkar upp filmen "Det flyter".
Någon som har sett den filmen?


En bild från ett gott minne förra sommaren när jag, AC, L och C tog en weekend till Göteborg.

Jag tycker det är dags att göra en spännande resa igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0