Söndag

Godmorgon!
Att vakna upp till en träningsledig dag kan faktiskt kännas riktigt skönt. Man vaknar upp och tar det ganska lugnt. Tar Ebba på promenad. Äter frukost i lugn och ro. Behagligt.

Idag har jag inte planerat så mycket. Det ända jag vet just nu är att vi ska till mormor och morfar kl 14. ♥ Ska bli jätte mysigt.

Imorgon är jag ledig. L kommer hem sent ikväll så vi har bestämt att det blir lunch och bio inne i stan imorgon. Igår fick vi reda på att träningen i Nacka är kl 17 och inte kl 15 som det stod till en början. Det är nog positivt att träningen var lite senare. Då slipper man stressa.

Vi har inte bestämt vad det blir för bio imorgon. Men just nu går bla.


 

Vi får se vad det blir för något. Det är synd att jag inte sett Madagaskar 1, för tvåan är bra har jag hört. Man skrattar nog endel i den filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0