Lagmiddag

Vad annorlunda det känns att komma hem på kvällen och inte ha tränat i över 2h =) Kvällens pass var nämligen bara gym för min del. Det var gemensamt fyspass, men eftersom jag och Ac skulle instruera Döl i gymmet - blev det inget löppass just idag. Passet gick hur som helst riktigt bra.

Efteråt åkte vi gemensamt i bilar till Skurustugan. Där hade våra duktiga ledare dukat fint med tända ljus och lagat en dundergod asiatisk köttgryta. Mums! Stor guldstjärna till er alla.
Efteråt - efterrätt med blåbärspaj och vaniljsås.....eller vaniljsås med blåbärspaj för endel =) haha!
Det var hur som helst jätte trevlig och jag tar tillbaka allt jag sagt om Skurustugan som icke trevlig. Tack vare duktiga ledare blev det verkligen mysigt där inne :)

Lite möte hade vi också. Det känns bra i laget och vi är alla laddade inför söndages match mot Västerås.
Då j*vlar. Käka taggtråd.

Annars är det nog dags att krypa till kojs.
Imorgon väntar en ny dag med betydligt tuffare träning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0