Utmaningen

Jag har blivit utmanad av Emelie och Döl.

Gör så här:
- Länka till den som utmanat.
- berätta 7 sanningar om dig själv
- Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
- Skriv meddelande i de sju personernas blogg så de vet om inlägget!

Här kommer mina svar:

- Jag är höjdrädd och darrar i benen om jag står på tre meters höjd.
- Jag får dåligt samvete om jag äter mycket sött.
- Jag älskar att träna och kommer aldrig sluta träna i livet
- Jag blir irriterad över besserwissar
- Ett liv utan djur skulle aldrig fungera för mig
- Jag älskar inredning - framförallt lantligt klassisk stil
- På jobbet brukar jag busa tillsammans med M

Jag utmanar:

Åsa

Dampen

Emelie/Johanna

Mia

Klara

Alexandra

Jessica




Kommentarer
Postat av: Åsa

Spännande... Då har jag nåt att göra idag :)

2009-02-21 @ 11:09:18
URL: http://asalinnea.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej söta du! Jag har gjort den/liknande utmaningar flera gånger innan. De ligger under kategorin "Listor" =) Puss o kram på dig

2009-02-22 @ 11:14:18
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0