Klättrar på väggarna

Herregud. Nu börjar jag få krupp. Sitter hemma och klättrar i princip på väggarna. Usch vad jag hatar arr inte vara på träningarna :( Men tyvärr måste jag vila. Imorgon hoppas jag dock kunna vara med på träningen, då är det tester. Snacka om fullt ös medvetslös :p

Direkt efter jobbet mötte jag upp mamma för att göra ett ärende. Vi träffades vid svampen för att kika in på två affärer. En av affärerna var Lagerhaus och den andra kan jag inte nämna (tror jag). Det handlar nämligen om julklappar :) Det gäller att inte blogga bort sig såhär inför jul.


Nä jag är inte klok, jag vet :)

Snälla lite kommentarer vore inte helt fel. Måste muntras upp här hemma :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0