Plutten har sovit bra

Morgon. Sista dagen innan tre dagars ledighet. Känns riktigt bra faktiskt. Att komma upp på landet kommer bli en avkoppling som jag tror att jag behöver. Slappa, sola och träna.

"Plutten" har sovit bra i natt. I morse började han kvittra lite och fick komma ut ur buren. Han är hur söt som helst. Jag stoppade in lite salladsblad som han genast började mumsa på :) Han är för go. Friskt vatten, hirskolv och undulatfrön blev också påfyllt :) Jag hoppas så innerligt att vi kommer att hitta ägaren. I morse gick jag in på www.mitti.se och annonserade om att vi hittat en undulat. Förhoppningsvis hör någon av sig. Han var väldigt tam och verkar ha en snäll ägare. AC annonserade via www.blocket.se igår. *hoppas hoppas*
Han får hur som helst följa med upp till landet i helgen.

Så nu åker vi upp till landet med en hund och tre fåglar. Djurcircus (?)
Jag ♥ djur och att hjälpa den här lilla parveln var bara så självklart!

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja, gäller ju också o göra vad som är bäst för sin goja, den står nog ut att vara vingklippt då det innebär att den får vara med en ute ofta. för många av dem får ju panik i sele =/

Hoppas ni hittar ägaren till den lille, finns ju sånna människor som bara släpper ut dem när dem tröttnar =/ får hoppas att så inte är fallet!

2009-04-30 @ 10:42:59
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Ac

Cirkus stavas med k och inte c :)

2009-04-30 @ 15:51:39
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Ac

Cirkus stavas med k och inte c :)

2009-04-30 @ 15:53:21
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0