Emmas lår - aj aj aj!

Nu är jag så där härligt slut som man kan vara efter dubbla träningspass. Kvällens handbollsträning bjöd på fotboll som uppvärmning. Naturligtvis vann gamlingarna *hihi* men jag kan tänka mig att de unga är sugna på revansch :) Det var iallafall en bra träning och jag känner mig faktiskt motiverad trots att säsongen är över. Nu ska jag verkligen nöta på ett par grejer. Kommer bli jätte bra.
Efter handbollen körde Ac och jag ett gympass och jag kan garantera att mina stackars lår kommer ha smärta i morgon. Dock en positiv smärta - nämligen träningsvärk =)

När jag loggade in hade jag en trevlig kommentar (bortsett från de andra också trevliga kommentarerna). Jag hade nämligen vunnit en bloggtävling hos Kristina som har bloggen Lycktor och Tyg. Gå till hennes blogg. Mycket trevlig läsning :) Och vet ni vad jag vann? Jo...



Är det inte fint så säg. Jag är iallafall jätte glad och har precis skickat iväg ett mail så att hon kan skicka min vinst.

Annars ska jag nog försöka somna i bra tid. Imorgon väntar jobb och träning. *me like* Redan onsdag och sedan är det faktiskt bara en dag till innan det blir påskledigt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja. Mormor är den enda jag har kvar av mor- och farföräldrarna. dock bor hon ju 60 mil ifrån så man hinner inte ses mycket. Hon kommer hit nu i slutet av maj/början av juni när mamma fyller 50 (när blev hon det?). Sen får jag väl åka upp i höst på forumet eller på en weekend med Martin :)

Tips! Streacha! Måste alltid strecha (hur stavas detta?) när jag sprungit osv, annars kan jag inte gå dan efter =P

Kram

2009-04-08 @ 08:33:50
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0