Min sallad

Mums! Har precis ätit upp min tonfisksallad. Hur gott som helst. Hittade receptet på nätet. Mumma! Var alldeles lagom efter kvällens tuffa handbollspass. 90min springa (handboll) och styrketräning ben/mage efteråt. Yes! Hävde i mig massa yoggi youghurt efter träningen. Har blivit lite såld på det ;)

Men nu ska ni få ta del av ingredienserna (felstavat?) i min sallad:
Tonfisk i vatten
Avokado
Tomat
Sallad
Gurka
Gul paprika
Gräddfil (går bättre med cremefraiche egentligen)
Citronpeppar

Alldeles underbart gott :) Perfekt att slippa en massa stök i köket också. Bara att ta fram en bunke, skärbrädan och kniven!! Går på ett kick.

Före:


Efter:



Träningen kändes för övrigt bra. Riktigt bra fart och inställning. Det är så det ska vara. Imorgon match mot Djurgårdens a-pojkar. Laddad jag är.


Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

du glömde skriva pasta, det e ju viktigt =) Hade du dressing?

2008-09-08 @ 21:34:29
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jo, det är roligt att ha vart med hela deras uppväxt och varit en del av det, det är verkligen underbart ^^,

Jaa, längtar mig galen nu efter honom, annars brukar tiden susa fram men det känns som år just nu.

Jag kommer nog ha frågor när jag fått honom ;P får du vara berädd! haha

Vet att dom är väldigt lekfulla och aktiva iallafall, var och hälsade på en uppfödare som hade sådana, ur gulliga :)

Något speciellt som utmärker Gonzos personlighet?

Det sägs ju alltid att morhuvade te.x är väldigt envisa och efter att ha levt med Mitire i snart 3 år så kan jag ju säga att mer envis får man ju leta efter!

2008-09-08 @ 22:08:43
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0