Tröttmorgon

Ni läste rubriken och ni läste rätt. Idag var jag riktigt trött då jag vaknade. Phu! Somnade inte direkt heller vilket nog kan ha en förklaring till morgonens Zombievarning :) Men jag vaknar nog till de 50 min till jobbet. Har tagit på mig mitt halsband idag. Fint! Matchade det med ett annat grönt armband. *Fint tycker jag*

Idag blir det kräftskiva på jobbet. Trevligt trevligt. Kräfthattar och hela kittet antar och hoppas jag.

Ikväll är det träningsmatch mot Skånela. Kul! Alltid bra att få möta tjejlag också. Killag har en annan spelstil som kan vara bra att spela mot, men sedan är det ju ändå tjejer vi ska möta senare. Matchen är 20.00 i Nacka Bollhall. Midnattsmatch (?) Jag har räknat ut att jag kommer komma hem sent, om det inte finns bil att tillgå till ön vill säga. Det får vi se senare.

Ses!!! Jag håller er uppdaterade under dagen :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hekstiska liv

det blir ingen match...blää...träning 18.30-21 istället o skoprovning 18:15

2008-09-03 @ 09:09:23
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0