Sockermätt

Usch, vad mätt jag är på socker. Sockerråttan (jag) är helt sockermätt. Har ätit morotstårta efter lunch! Hua! Nu blir det inget fika för mig vid 15-tiden inte. Jo, kanske kaffe bara. Men absolut inget till kaffet.

På en av våra aktiviteter på jobbet stekte vi äpple i margarin, socker och kanel. Gyllenbruna. La upp de stekta äpplena på en tunn mjuk pepparkaksskiva. Sedan en liten klick vispgrädde. Gott va? Men om ni förstår att jag mumsade en sådan bakelse + morotskaka förstår ni nog varför jag är mätt på sött för tillfället.

Nu ska jag upp och springa på avdelningarna! Glad jag är idag!!!
Har redan börjat ladda för lördagens match mot Skövde. Tänker på det ofta nu!!! *grrr*



Har du ätit stekta äpplen någon gång?

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Madonna verkar klara sig fint från att slicka på såret faktiskt, så tror inte hon kommer behöva någon tratt :) Men tack för tipset!



Hoppas det går bra för er mot skövde imorgon :) Ser fram emot att komma och kolla på eran första hemmamatch sen!

Kram

2008-09-19 @ 14:34:19
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Charlotte

Mmm, jag brukar mikra äppelklyftor i mikron, med lite kanel, ströbröd och socker på.

Fredag=tävlingstajm på charlotte.nu! Välj färg - vill du vinna det blå eller gröna paketet? Trevlig helg!

2008-09-19 @ 15:28:41
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Mikaela

När är tävlingen om änglasmycket slut?

2008-09-19 @ 15:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0