Rädda djuren

WSPA


Det ärhelt sjukt hur många människor behandlar djur. Jag kan inte förstå att det finns människor av den typen. Det är så otroligt viktigt att vi alla hjälper till för att djuren ska få det bättre i denna grymma mäniskovärld.

Det räcker med en liten gåva varje månad. Valet är ditt:

75kr till en påse chips och en läsk eller 75kr till djuren?

Jag har redan bestämt mig. Jag skänker nämligen pengar varje månad till Djurens Rätt samt till en park för orangutanger. Funderar nu också på att gå med i organisationen ovan. Det är så lite pengar, men till så stor hjälp.



HJÄLP TILL!!!!

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Söta vovvar.

2008-09-15 @ 17:58:37
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0