REA och sånt

Det skrivs verkligen överallt om REA. Fick nyligen ett mail från Panduro (där jag är kund) där de realiserade alla stämplar med 50%. Yes, tänkte jag. Men när jag började plocka ihop stämplar på deras hemsida och skulle vidare till "kassan" var man tvungen att handla för minst 190:- + att frakt tillkommer på 60:-. Så jag tog mig en funderare och kom fram till att det är ganska onödigt att köpa stämplar för nästan 400:-

Jag måste lägga pengar på annat helt enkelt!

Sats stämpl. funny minisStämpelsats små monster     Stämpelsats pirater på äventyr

Ja,ja...det var hur som helst synd. För jag gillar stämplar och det hade varit kul med lite julstämplar lagom till jul.
T r i s t   v ä r r e!

M och A är iväg och handlar mat till oss. Ärtsoppa var ingen av oss direkt sugen på.
Får se vad det blir...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo, monterade stämplar är ju inte billiga från början och frakt är alltid dyrt.

Omonterade stämplar är billigare fast frakten är alltid lika dyr suck



Och nej Isildur är inte så förtjust i höga ljud, han blir helt avlång och storögd. haha

2008-10-30 @ 14:33:29
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0