Helgerna fylls på

Sitter och titar igenom kalendern och slås av hur mycket det är som är inboka framöver. Kul! Älskar att ha koll på framtiden :) Kan tacka min kalender för att jag har sådan koll som jag har.
Är ni nyfikna på vad som väntar framöver?

Matcher i princip varje helg
Två arbetskamrater kommer på middag en fredag
Försenat födelsekalas hos mig med C oh L
Tjejmiddag hos AC med högstadievänner
SPA weekend
L har julkonsert i December

Ni er vad myket kul jag har att se fram emot. Längtar till allt, samtidigt som jag inte vill att tiden ska skena iväg.

Senaste hundmodet.

Eftersom jag älskar djur, och inte minst hundar så bjuder jag på en rolg bild såhär på onsdagsförmiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0