Fingervantar (?)

Brrrr...fryser fryser fryser. Mina fingrar var som stelfrusna prinskorvar då jag kom till jobbet. Kylan börjar ta sig. Dags att ta fram halsduk och vantar? Jag förstår att många drabbas av förkylningar dessa tider. För lite kläder då kylan kommer antagligen. Imorgon måste jag nog börja ta på mig mer kläder.

Måndagmorgon. Ska snart in på avdelningen och inta frukost nr 2. Kaffe och smörgås. Kan behövas en dag som denna. Det är så trist att M och A-S inte är här nu. *suck* Tomt på kontoret med andra ord. *eko eko eko*
Stegtävlingen är i full gång iallafall. Onsdag-Söndag har vi hållt på nu. Jag stegar på som bara den. Ligger på 400-plats eller något i hela tävlingen. Men många har inte registrerat sig ännu. DÅLIGT!



Om arbetsplatsen kostar på fler hundra per person för att man deltar kan man också kosta på sig att registrera sig tycker jag...........hmmmrfff..

Kommentarer
Postat av: Zarah

Det blir lätt dramatiskt :P

2008-10-06 @ 07:54:14
URL: http://metrobloggen.se/worldofzarah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0