Tack gode gud!

Godmorgon till en ny och bra dag! Imorse var det en mycket piggare Emma som vaknade. Otrivin nässpray och magnecyl gjorde att natten gick galant. Sov som en stock hemma hos syster yster :) Morgonen har jag kurerat mig med ytterligare nässpray, 2 magnecyl, c-vitamin brustablett och långkalsonger. Det här kommer nog gå bra. Jag känner mig absolut piggare idag. Kroppen är inte öm och slutkörd.

Idag är det tisdag - veckans jobbigaste dag - sett till hur mycket det är att göra. Framförallt förmiddagen har jag att göra. Många boende som ska träna, hjälpmedel....you name it! Därför tänkte jag sätta igång på studs.

Tittade till Superstore-reklamen igår och hittade massa med billiga matvaror jag måste inhandla.
Ett måste är ju bara - "risgrynsgröt i korv" - 5 ynka kronor. Perfekt middag nu när man inte tränar 2 pass om dagen.

Billigt och gott! Har dessutom kanel och sirap hemma!
Kvällens middag?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0