Sängen för mig och tävling

Snart är klockan 22. Jag är trött och mätt. Känns som att jag kommer somna som en stock ikväll. Har tittat på matprogrammet på TV4 (om skolmaten) samt ett program om en klass som skall tävla mot en idrottsklass. Det slår mig verkligen hur mycket allt är inriktat på mat och hälsa. Bra tycker jag.

Imorgon är det Seniordag i Mörby Centrum. Då ska äldreboenden stå i Centrum och göra reklam för just sitt boende. Jag ska också stå där, när vet jag inte riktigt. Men det ska bli intressant att se om vi kan värva några :)

Sist av allt:
Tävla här så har du chansen att vinna följande.


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!



Tack snälla för titten hos mig! kram



Har tittat en lång stund i din blogg, den är jättebra tycker jag. Du skriver bra och på ett kul sätt :)



Kram

Mia

2008-11-11 @ 10:15:53
URL: http://lillablanka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0