Julpyssel

Trodde jag hade allt pyssel hemma hos Ac. Men med närmare kik hade jag faktiskt ganska mycket pyssel. Så vi tog helt enkelt alla grejer och satte oss i köket. Nu har vi pysslat med julkort ganska länge. Riktigt mysigt.


Det blir ganska tökigt då man pysslar.


Mina två verk :) Vilken tycker ni mest om?
Jag gillar den vänstra mest, brun är inte min favvorfärg
.

Det finns endel man ska skicka julkort till, men samtidigt kan man inte skicka till alla. Det skulle bli för många. Men det blir nog de närmsta iallafall :) Det var lite synd att jag inte hade mina stämplar och ballografpennor. Men man tager vad man haver, som Kajsa Varg sa. *blink*

Kommentarer
Postat av: Helen

ja de är ju alltid trevligt me fler skrynkliga.. ;) okej.. ja nu kutar han på som vanligt.. =)

2008-11-29 @ 22:58:42
URL: http://dubbeltrubbel.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag gillade den bruna, dina kort var ju jätte söta!

Alltid skoj o göra egna julkort, uppskattat med.

Jag har också gjort några, Men börjar få slut på ideer.

2008-11-30 @ 13:42:07
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0