2 linser i varje öga

Hahaha! Vilken träning. Jag har spelat handboll med 2 linser i varje öga. Varför? Jo, svaret är enkelt. Jag glömde mina linser hemma och kan faktikst inte (nej jag kan inte det) spela handboll med glasögon. Min spelstil är alldeles för farlig för glasögonen. Så jag fick helt enkelt ta fyra linser från AC. Eftersom jag har dubbelt så dålig syn som henne kunde jag ploppa in två liser i varje öga och se bra :) Knasigt va.

Nä, jag ska inte göra om det..tror inte ögat mår bra av det.

Ikväll blev det lax..igen! Älskar lax. Snart är det löning. Tråkigt nog är det mycket utgifter den här månaden.



PUUSSS!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vann budet på bruka ljusstaken =) 41 kr =) Det kom till min mail...

2008-11-25 @ 20:46:50
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

läs min mail...där har hon skrivit till dig. Visst ngn som bor på ön...kan lämna in paketet på apoteket så slipper du porto =)

kram

2008-11-25 @ 21:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0