Måndag - måndag

Så var vi på början av veckan igen. Det blåser kallt och när jag kom till jobbet, efter att ha gått en bit, kände jag bara hur iskall kan var om händerna. Försvann sommaren eller? Vädret spelar oss ett spratt. Men jag är glad över att ha tillbringat helgen på landet med sommarvärme. Lördagen var underbar.

Läste i Metro att de hittat två stora boaormar på en badstrand. Läskigt. Den ena ormen var 2 meter lång. Men fatta vad hemska människor det finns. Hur kan man vara så elak och känslokall att man släpper ut en stackars levande varelse, helt makabert. Vad händer till hösten då det börjar bli kallt? Jag förstår inte...

Nu ska jag gå in och fika på avdelningen! Ny dag och en massa nya steg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0