Jag har gjort kap - inredning

Dagens kap: 4 köksstolar från ELLOS! Hade kollat in stolarna tidigare då jag verkligen tycker de är skitsnygga! Verkligen! De säljs i 2-pack och kostar från början 1200:- (2pack). Men så var det 60% på dem och för 4 ursnygga köksstolar + frakt som var på 500:- fick jag bara betala 1500:- Fatta!!! Jag som hade räknat med 1000:- per stol då jag var inne på att köpa stolar från Mio´s serie WILMA. Jipiii!

Ni ser stolarna längre ner i ett inlägg.

Så nu funderar jag på att köpa det där bordet från Englesson. För annars hade jag tänk köpa det senare. Men eftersom det blev lägre kostnad för stolarna kan jag ju köpa bordet direkt! *jipi*

586WW Slagbord Stockholm
5500:- kostar detta fina klaffbord!

Så idag har dagen blivit ännu bättre i och med detta kap!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fint klappbord!

2008-05-21 @ 14:16:24
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0