Rolig tävling...

Lördag morgon kl är 7 och där sitter jag och äter frukost! Var ljust i rummet och jag var pigg. Verkar som att jag aldrig kan sova ut någongång. Men gick och la mig ganska tidigt så det kan ju vara det också. 22.30 ungefär.
Ikväll har vi ett långt program. Ska ut till Nacka och träna 11-13. Sedan ska vi ha slutspelsläger vid Tollare. Inte så spännande som det låter, tyvärr. Vi ska bo över där också...hotellfrukost är väl något att se fram emot iallafall.
På söndag håller vi på till 14 ca. Så det är skönt att man får eftermiddag och kväll iallafall..innan ännu en jobbvecka börjar.
Rolig tävling väntar idag. Alla i laget har fått skicka in bilder då det är 6år eller yngre. Helst fler bilder. Sedan har G fixat och scannat så att man kan ta upp dem på powe point. Tävlingen är att lyckas klura ut vem det är på bilden =)
Det svåraste kan nog vara tvillingar. Jag och AC + J och E. *hehe* Ska erkänna att jag var lite fräck då jag valde ut bilder. Måste ju vara lite klurigt och inte klockrent. =)

Nu ska jag nog packa lite..har inte gjort det ännu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0