Totalt utmattad

Jag är utan att överdriva totalt utmattad. Var trött redan på jobbet. Sedan var det lite ovant att knata iväg till Nacka för kollektiv träning. Innehållet då? 90 min intensiv handbolls träning - sprang som skållade råttor verkligen. Efter det den individuella fysen - löpning 25 min (dock lugnt tempo idag pga handbolldfysen) + core och lite annan styrka. Var tänkt att vi skulle köra snabba rusher idag, men med tanke på handbollspasset blev det inte så.

Jag ska försöka natta tidigt ikväll. Men inser att klockan redan är massa.

Skasova hos syter imorgon kväll, så jag måste packa ikväll. Ska till landet hela helgen och bara sola, träna och vila.

Återkommer!


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin Petersson

hej...du har äändrat stilen på "kommentar" o det längre ner efter inlägget...det e lit otydligt =) Söt bild på Ebba hur mår alla??

2008-06-03 @ 21:51:21
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0