Fortsättning

Åter från träningen. Jag vet att jag tjatar men jag är totalt slut idag med. Skön känsla samtidigt. Det är dessa jobbiga timmar av träning som kommer göra att det blir mycket lättare sedan, då säsongen börjar och alla roliga matcher.
Ikväll var det intensiv handboll i 90 min - sprang som skållade råttor (idag igen) sedan gav AC och jag mig ut på 50 min jogg. Vaderna behöver massage känner jag. AC och jag delade på en liter mellan mjölk efteråt och 1 liter proviva *haha*

Vi placerade lilla styrkeprogrammet så vi kör det imorgon.

Imorgon sista dagen innan "lång" ledighet. Skönt. Längtar till landet. Imorgon kommer mycket av dagen gå åt till sillunch om vi ska ha på jobbet. Hard day? Ja, verkligen. Min stegräknare kommer få arbeta som bara den *hehe*

Åter kommer med bilder från måndagen!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0