Denna dagen över

Så är det snart slut på helgen. Jag har hunnit med mycket idag. Har sålt mina 4 stolar, köpt nya stolar på MIO + en KENWOOD kökmaskin, tränat dubbla pass, tagit det lugnt. Det känns verkligen som att jag har utnyttjat den här söndagen på ett riktigt bra sätt. *nöjd*

Måndag och Tisdag kommer vara riktigt tunga. Förflyttningsutbildning. Mina ögon kommer gå i kors och huvudet kommer vara överfullt av tankar. Man är ju så fokuserad när man ska hålla kurs, så lite huvudvärk kommer säkert också till. Ni ser, jag är förberedd. Det kan bara bli bättre.

Har för övrigt ätit jordgubbar två dagar i rad. Älskar jordgubbar. Sommarkänsla nummer 1 - helt klart.



Bildbevis på att en viss herre också älskar jordgubbar :)
Mitt lilla ♥

Nu ska jag natta för en tuff dag - överlever jag?

Kommentarer
Postat av: Alexander

Visst är det skönt när man känner att man har gjort nytta! Speciellt på helgen då man annars slöar för fullt :)

2008-06-16 @ 12:47:44
URL: http://www.prylblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0