Träningen fortsätter

Måndagens pass är avslutade - kändes bra tycker jag. Idag kommer det bli tuffare. Intervallerna idag är nämligen 15s intervaller 30st 2 set. Eftersom man inte är inne i rusherna kommer det bli tufft. Men det ska det vara också :)
Efter löpningen blir det hoppstyrka. *hopp och stuts* Vi kommer hoppa fram som grodor på handbollsplanen sedan - i gröna skurudräkten :) haha!

Efter jobbet ska jag stanna vid AC - hämta "Hjördis" (min gamla cykel) och ta med mig datorn hem.
 -"AC, du får ta med dig datorn sedan ikväll om du vill".
Men jag tänkte sätta in lite roliga bilder nämligen - från mobilen och då behöver jag min dator.

Hoppas eftermiddagen går fort, men att jag hinner med massa...
Nu är det äntligen lunch!!!

Kommentarer
Postat av: carro

hahaha vilken gullig en, jag blev lite full i skratt när du berättade att han brukar bita dig för att han blir sur ;)



oh, säg gärna till om du vet när de sänder på tvn nån gång :) jag fick hem papprena om att bli djungelfadder för wwf idag, så jag har just skrivit på allt, ska skickas in idag :)



har du haft en bra dag? :)

hade toppen! :)

2008-07-15 @ 12:42:32
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: carro

hahha JÄDRAR va söt :)

fasen också, jag missar det på fredag, är i bulgarien då..vet du om det går någon repris? :)



vad har d för planer för dagen då? :) kramar

2008-07-15 @ 14:43:20
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0