Svettigt på ikea

Vi är tillbaka från IKEA nu. Var rätt svettigt kan jag säga. Så  nu har jag duschat och känner mig fräsch igen :) Det var rätt mycket folk på IKEA den tiden, trodde jag inte. Allt som allt gick kalaset på över 3000:-, men då kostade tv-bänken 2000:-. Tycker man får mycket för pengarna på IKEA. Tyvärr hann jag inte fixa så mycket i lyan nnu på kvällen eftersom klockan är mycket. Blir mer sådant på söndag.

Gonzo var urduktig. Då vi kom hem satt hann i sin sovring. Blev jätte glad. Visslade och var gossugen. Så nu sitter han vid min haka (sitter på kragen) och plockar lite. Duktiga älsklingen ♥

En överraskning väntade då jag kom hem till min lya. Nämligen ett paket med 3 små tandkrämstuber. Ska jag testa nu tills augusti då ACO vill ha lite recension av produkten. Ska bli spännande :)



Vad tycker ni om mitt kollage?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kikar in bara ;-) Tyckte om din design på bloggen!!

2008-07-03 @ 22:13:07
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0