kurs igen och sushi

Jaha,har lyckats hinna med lite data innan jag skuttar iväg till lidingöbanan. Demenskurs idag! Har kommit på att veckorna går mycket fortare när man har en hel utbildningsdag såhär i veckan. Så det är skönt! Fick sovmmorgon idag...halv 7 väckte mamma mig. Inte illa. Gick och lade mig i sängen vid 21 ca och släckte lampan 21.45 efter att ha läst boken. Skönt att man är ordentlig med sömnen..annars hade jag nog inte fungerat.
Just nu skriver jag ner allt jag äter för att se om det är något med kosten som gör att jag blivit så trött sista veckan. Men jag tror inte det är det som är problemet. Har inte ändrat konsten på dessa veckor...och för några veckor sedan var jag jätte pigg. Men det är väl en period som går över....

Idag känner jag mig iaf pigg...hoppas det håller i sig hela dagen. Funderar på sushi till lunch idag. Mmm...

Nu trot jag att jag måste sluta...har lite grejer att fica med här...

kram

image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0