<3 Pussgurkorna <3

Hemma efter jobbet, har ätit och är väldigt mätt. Han smita ner i badkaret också så nu känner jag mig verkligen "helfräsch" haha! Gonzo sitter på min axel nu och kvittrar glatt. Han älskar då många i familjen är hemma...och samma sak gäller för Ebba. Hon känner verkligen på sig då det är fredag. Nu ska jag låta er njuta av bilder av mina älsklingar.

image106
En trött Ebba ligger som en kringla i soffan...

image107
Ett litet ben som jag o ac gav ebba i somras då vi kom ner till öland.

image108
Det är jätte roligt att bita sönder pennor....

Så nu har jag fått skryta ännu mer med mina sötnosar....Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Suss

Vilka sötnosar !!! Har alltid velat ha en pippi, men alla sa att de skräpade så, så det blev aldrig nån, fick ha akvarium o katt, men ville ha hund o pippi, nåja, man fick ju ha nåt iaf !

2008-02-22 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0