Trötter trötter

Hur kan man vara trött när man går och lägger sig 21.30? Är det ens möjligt? Jo, kanske eftersom klockan ringde redan 5.30 men iallafall. Man tycker ändå att 8h sömn är bra. Tur att kaffet piggar upp en på morgonen.
Känner mig tung i huvudet idag, huvudvärk på gång kanske. Känns lite sisådär med tanke på att dagen kommer bli ganska hetsig. But that´s life.



14 dagar kvar till julafton.



Har börjat fundera på hur jag ska nyttja min Smartbox. Hade spadagen i tanken, men funderar istället på om M, A-S, AC och jag ska ta en bowlingkväll i Birkastan. Antagligen efter jul eftersom alla dagar i stor sett är fullsmockade nu. Men jag ser verkligen fram emot det. Kul i jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0